niedziela, 26 stycznia 2014

Ohayou! - Czyli słówko na wstępie ^^

Siemanko,  czytelnicy!
W sumie jeszcze nic nie przeczytaliście, ale co tam. Do rzeczy.
Blog ma tematykę Hunter x Hunter jak sama nazwa wskazuje. Zirytowało mnie że nie mogę znaleść żadnego nie yaoistycznego polskiego fika, więc postanowiłam napisać własnego. Ciekawe, czy podołam :3
  Opowiadanie skupi się na Gonie i Killui ( bo ich najbardziej lubię) ale nie bedzie to yaoi. Jestem tolerancyjną osobą aczkolwiek nie potrafię pisać o boy love w tym anime~ Gomene.
Akcja nie bedzie miała nic wspólnego z akcją anime. Nie chciałabym jej zmieniać, po za tym mam własną wizję na przygody moich dwóch ulubieńców. Blog bedzie przez jakiś czas w 'budowie',  więc mogą zachodzić zmiany, ale tym się nie przejmujcie. To chyba tyle...
Niedługo dodam pierwszy rozdział. Mam nadzieję, że komuś się spodoba ^^
Miłego czytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz